Godmorgon

Godmorgon!
Jag har redan varit vaken i allt för münga timmar dü jag inte sov nüge vidare inatt.
Runt sju tiden bestämde jag mig för att dra igüng en film pü datan, därefter fixade jag mig lite snabb och drog ner för frukost. Hur resten av dagen ska se ut har jag inte riktigt bestämt ännu. Jag funderar pü en promenad när jag är färdigroad vid datorn. Hade förövrigt varit underbart att gü ut och sola en stund i det fina sommarvädret men tror inte att solmöjligheterna är südär jätte bra. Für se om det blir solariumet som gäller lite senare i efermiddag istället.

Jaja. Funderade pü lite internet shopping men jag tror jag stür över det. 

Vi ses och hörs.
Puss.
Denice

Kommentarer
Postat av: pappa

Bra att du höll dig ifrån internetshoppingen....ditt lilla "dressingroom" är redan fullt.

Kindpuss på båda kinderna.

Pappa

2010-07-10 @ 00:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0