bildbomb?

Hej bloggen!

Kommer med 2 inlägg på en och samma dag, inte illa, inte illa ;)

Det är bara de att jag har absolut ingenting att göra, ligger i sängen och väntar på att en film som jag laddar ner ska bli klar.. tyvärr går det sjukt sakta!

Jag har precis suttit och kollat igenom en massa filmklipp på datorn, så nu har jag magrutor, 6pack.. haha fyfasen vad jag skrattar, speciellt åt Andréa! När jag hör hennes skratt så minns jag verkligen hur kul vi har haft när vi spela in dom. Det roliga är att vi bara gör videos på fyllan och dagen efter så inser man att man inte kan lägga ut dom.. Det är när andréa kissar, vi sjunger, pratar om sex, hemligheter och en massa annat..  Inte något bloggmaterial helt enkelt ;)


Så jag tror faktiskt att det får bli en bildbomb från utekvällar istället, eller ska se om jag har några bilder att lägga ut :)



jag och andrea fick för oss att gå ut i uppsala och ta in på hotell, vilket
 vi gjorde helt rätt i vi hade sjukt kul!!


en dag fick vi för oss att åka in till storstaden och käka hamburgare


och sen gå ut på krogen


för några veckor sen blev det utgång på åland


i höstas så ville julia krama sönder mig!


det blev även en utgång i norr, en mycket trevlig en! detta är typ den enda
som fanns på min kamera, kommer mer bilder när jag träffar min bror!


orkar jag mer? nej! Har nu hållt på med detta inlägg i över 1 h, tror inte att folk som inte bloggar förstår hur otroligt lång tid det tag..

Min film är inte klar heller, tror jag blir tokiiiig!

PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0