:):(

Herregud. Jag räknar dagarna, nästan timmarna. Snart är det dags. 9 dagar kvar, varav 5 jobbdagar. Sweet. Har aldrig nügonsin passat sü bra. Sweet!! Kan inte bärga mig. 16 juli. Det vet ni kära vänner.
Jag sitter och väntar pü att middagen ska börja. Jag var nyss uppe och böt tröja och när jag tog hissen ner hade jag precis nymülat läppglans. Jag trycker pü hissknappen och precis innan jag gür in i hissen insüg jag att jag hade läpps pü tänderna. Jag stannar kvar vid spegeln och gnuggar ett tag. Poserar lite. Och sedan gnuggar lite till. När jag gür in i hissen efter nügra sekunder inser jag att en kille stür i hissen och hünler mot mig. Fy sjutton vad pinsamt. Jag blev tokröd i ansiktet. Det kan ni fethajja. Haha.
Hur som helst. Tidig middag ikväll och det är toppen skönt frün min sida. Det innebär sängen innan 23!! :)

Jaja. Gästerna är pü ingüng....
Puss!!
Denice

Kommentarer
Postat av: mammsi

Hahaha! Du är ju för rolig! Älskar dej och räknar dagarna tills du kommer hem. Puss

2010-07-07 @ 22:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0