En dag på skansen

Hej bloggen!:)

Dålig uppdatering här, i know!

Igår var jag i alla fall på skansen tillsammans med mina bröder, firat och 2 av firats kompisar. Vi hade jätte mysigt, men fan så varmt det var! Att gå runt på skansen i den värmen är inte kul vill jag lova..  

Precis när vi kom dit och skulle betala inträde, så var de en liten pojke i typ 2 års åldern som fick en glasboll i huvudet, eller ni vet lyktstolpar? en sån glaskula var de som sitter på en lyktstople, folk runt omkring började gråta men han klara sig fint!

Vi gick in på akvariet på skansen, de var jätte kul men jag HATAR ormar. Var väldigt nära att jag började gråta fy vad dom är äckliga!!!!! 

Sen såg jag en stor nalle som jag ville ha, man fick 5 st bollar som man skulle kasta i mindre och mindre hål. Firat var skit bra på de, träffade alla utan att missa en enda gång. När han trodde att han var klar så hade han 1 boll kvar att träffa i de minsta hålet, han träffar men bollfan stuttsar ut så de blev ingen stor nalle för min del! :(
En liten älg fick jag ju i alla fall haha..

Bilder från gårdagen!

påväg in




jag var tvungen att byta om, var alldeles för varmt att ha jeans


så himla gott


jätte äckligt, man gick runt med dom.


haha så sjukt fula!




Idag har vi inte speciellt bra väder och jag känner mig riktigt seg! Blir att napa en stund nu..

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0