Det närmar sig

Okej,, nu närmar det sig verkligen.
Det är lite fram och tillbaka med väskorna som ni ser. Jag flyger med raynair ocksü och där är det bara tillütet med 15 kg?!?!? Och jag som var as peppad pü packningen här om dagen.
Jag förväntar mig att mamsen och papsen löser det här problemet, haha! Jag müste ju printa nütt papper ocksü, behöver styra upp det här lite känns det som. Jag har inte ens nügon aning om hur jag ska komma till flyget, nün müste ju köra mig?!, haha.  Hoppas de tänker pü det här borta..
Sen müste jag püminna min kära mor, 1. Mobilen tajkeN och tillbaka, med tvü och tre förstüss... , !! 2.  Körkortet!! :)

Jaja. Nu ska jag gü upp och prata med pappsen. Sen blir den en dusch... as usual..


Pussochkraamm, syns pü stan  :) Snart!! thhi.

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0