denice är ju hemma!!!!!

Hej bloggen! :)

Jag har ju sugit på att kika in här under de senaste 2 veckorna, men har varken haft tid eller lust. Finns inget spännande i mitt liv just nu höööh!

Jag kom hem i torsdags och jag har haft de rätt så bra, var super att få träffa moster. Som jag saknat henne!!

Firat hämta mig och jenny på arlanda och sen åkte vi tillsammans med mina bröder och åt kinamat, fan vad gott det var!!

Egentligen skulle jag varit och jobba i fredags, men Jennilee (denices syster) ringer mig på torsdagmorgon och frågar om inte jag kan följa med carina och överraska Nisse på flygplatsen, självklart fixade jag de. Jag verkligen längtade efter att få se nisses reaktion! Meeeen........ Efter vi varit och käkat kinamat i torsdagskväll så kommer HON och överraskar mig, vilken jäkla unge. Fick inte fram ett ord, jag bara skratta! Helt underbart att ha henne hemma igen :)

Fredagen hade vi fest för att hon kommit hem och vi hade verkligen riktigt roligt, denice har ju redan berättat i tidigare inlägg!

Igår blev det utgång med tjejerna, ytterstroligt men jag fick kanske i mig aningen för mycket. Var jag jobbig gabbe? :) hahah.

Orkar inte skriva mer nu, snart kommer nisse och hämtar mig och så ska vi iväg till linda efter jennilee! Ikväll blir det twilight för min och nisses del!! :)

Här kommer lite bilder från igår. Vad ska jag säga 4 bästa tjejkompisar som inte setts på länge ;)




Puss på jullanbullan





Mitt bästa hångel någonsin! haha


Det är definitivt inte som de ser ut





På Andréa´s café är det smutsigt


Orkar inte skriva mer nu!

PUSS EMMELIE


Kommentarer
Postat av: g

klart du inte va jobbig :D bara gossigt med lite fulla människor hehe :P

2010-07-19 @ 00:10:12
Postat av: Anonym

ska väl nämnas att jag nog va precis lika svajig (mikas favvoord :D) som du så tänkte nog kanske inte ens på d :D

2010-07-19 @ 00:13:23
Postat av: Emmelie

hahah svajigt måste ju vara det bästa ordet. Det går ej att glömma oavsett alkoholen. Hörde de några gånger i bilen ;)

2010-07-19 @ 01:01:10
Postat av: g

haha aaa mika va nog lätt svajig han me tror jag :D

2010-07-19 @ 11:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0