ca 10 timmar

Hej :)

Det är faktiskt sant jag och denice har umgåtts ca 10 timmar i sträck. Det behövde vi nog, de är nu den senaste halvtimmen som de varit lite dött på våran msn konverastion haha. Men från kl 10 i morse till kl 5 sen tog jag en paus ungefär 45 minuter för att äta och vila huvudet lite.

Vi har haft jätte roligt :) Och om 15 dagar ses vi gossis hehe. Vi har planerat att Jag, Nisse, hennes pappa och min förredetta låtsas pappa ska åka utomlands i september, det blir perfekt!

Nisse får ta igen tid med sin pappa eftersom hon varit borta så himla länge nu, jag får umgås med anders som jag knappt träffar längre, Anders och Dick får umgås med varandra och framförallt jag och Nisse kan ha jäkligt skoj tillsammans!! Tycker ni inte att detta låter som en underbar ide? :)

Det var en bra ide av mig och Denice, nu ska bara Dick gå med på de och de tror jag faktiskt inte blir några problem. Tror han faktiskt att vill de :)

Förresten någon dag ska jag sätta igång min stora bärbara och ladda över alla mina bilder till ett minne, det är typ 5000 bilder på den datorn, men den är så förbaskat seg så man orkar inte ens sätta igång den. Använder bara min mini pc nu för tiden, den är helt underbar!!

Det är denna människas längenhet som Denice just nu bor i, han ser väl trevlig ut eller vad säger ni?

Han heter Michael borde väl vara i 50 års ålders och bor i en stor lyxig lägenhet mitt i mûnchen. Är en snäll och glad prick, skulle någon av er känna er lockad av denna man så skriv några rader i kommentarfäletet så går vi sedan vidare till nästa steg!! 



 


PUSS EMMELIE

Kommentarer
Postat av: Gissa

Är det ett försök till kontaktannons :) "Glad tysk söker" hahaha Eller blir de vidarebefordrad mailen en ren överraskning för honom :D, lite som tack för att Denice fick låna lägenheten.

2010-07-02 @ 10:49:58
Postat av: Gissar G? ;D

Det där med överraskning är nog rätt svar på den frågar. Tycker gott och väl Denice kan visa sin uppskattning, geonom att faktiskt hjälpa denne man att fylla ut sin stora lägenhet! :)

2010-07-02 @ 10:57:50
Postat av: G

Nu vet inte jag hur många som normalt bara skriver G förutom jag ;P men d va inte jag som skrev första kommentaren ;D tror jag iaf ;D

2010-07-02 @ 12:49:41
Postat av: Gissa

Nä det har jag gjort :D Trodde ni skulle förstå vem.. men ni får väl fundera ett tag till då!

2010-07-02 @ 13:27:06
Postat av: Anonym

är det caroline?

2010-07-02 @ 20:40:28
Postat av: gissa

Jaaa :D hahahaha

2010-07-02 @ 23:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0