Borde gå och lägga oss

Hej! 

ikväll har vi varit ute, jag mina bröder och jenny. Vi har haft riktigt roligt, jenny blev dock utslängd och sen ville polisen ha med henne men tobbe stoppa dom haha. Sen åt vi på max och nu sitter vi i stugan, har spelat yatzy. Borde kanske gå och sova snart, en dag imorgon också. Då ska vi också ut, haha damn denna blir mycket dyrt!!!

Kan inte säga så mycket mer, jag orkar inte de!! Jenny och tobbe har somnat, ingen party i dessa människor. Bara jag och victor som är vakna! Men nu börjar han också decka. Jag dricker min cola som vanligt, den ända som alltid finns där! :)


Mitt inlägg hängde inte ihop så bra, nu ska jag kolla mitt konto ( har ångest ) har gått mycket MYCKET pengar ikväll!!


PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0