ååååå

Jag är sjukt sugen på en cola!!! Denice kom nu så vi kan köpa cola!!!

Usch idag har jag legat i sängen HELA dagen, jag känner hur jag har myror i benen.. Men snart slutar bissin jobbet och då kan de nog bli en film, bättre en film med sällskap än alldeles själv.

Förresten så lutar de åt en utlandsresa i september :)

HAHA förresten idag satt jag och kolla igenom min stora bärbara, vilket var typ 1 år sen och jag har en massa gamla bilder från den datorn jag hade innan denna. Tyvärr så är den så sjukt seg så jag kan inte ta bilder från den, men jag såg en massa roliga. Tror jag ska göra ett bildkollage och ge till alla mina vänner :D

Förresten är jag sugen på denna smoothie som jag och jullan gjorde förra sommaren



ser god ut va? ;)


PUSS EMMELIE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0