18 gången.

Godmorgon vänner.

Jag ställde klockan på 20 över nio men bestämde mig för att gå upp redan klockan nio, jag kunde inte sova längre förstår ni..
Jag blir upphämtad här klockan 1 vilket ger mig fyra timmar att göra något vettigt. Väskan ska återigen packas och just nu ligget allt i en stor röra på golvet. Jag tänkte springa ner och köpa frukost också. Och en blomma eller något dylikt, som tack för att jag har fått bo här.
Hur som helst. Vid 1 bär det av till Nurbergring och det kanske, kanske blir min sista incheckning. Jag har räknar ut att det blir 18 gången jag packar upp väskan på dessa snart två månader. Helt sinnessjukt om ni frågar mig. Och jag har som sagt bara gjort det för 2 månader. Tänk er dem som jobbar året runt. Jag hade blivit tokig. 60/ 18 är lika med 3.333.. Vilket betyder att jag snittar ett nytt boende var tredje, ibland fjärde dag.
Hm..
Jaja. Frågan är dock vad som händer med mig nästa helg. Flytt igen eller kvar i Nurbergring?
Nu måste jag hur som helst ta hand om klädhögen. Sen en dusch.
Puss !
Denice


Ses om 12!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0