Skellefteå imorgoooon

Hej gullungar!

Jag har precis slutar jobba. Det har faktistk gått bra idag, Audi hade sin första eventmiddag.. Jag och Maria hade hand om dem och det känndes vädligt bra, nästan tillbaka i vanliga rutiner igen.
Jajaa. Imorgon ska jag, Jana och Peter åka till Skellefteå och shoppaa, fatta vad sinnesjukt. Vi ska åka i två och en halv timme för att köpa smink, gå på Hm och äta Sushi. Det roliga är att vi ska åka härifrån halv 8 imorgon och jag börjar jobba 17.30. Bra väääärt, eller hur?!

Jaja. slänger in blider nu..... snart


Denice

Kommentarer
Postat av: Ivo

Fan va roligt man kan ha det ibland!hur går det med körkortet?

2010-02-16 @ 17:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0