uppdatering från norr..

Hej bloggen!

Nu sitter jag i sommarrepan, det verkar inte som att trådlösa funkar där vi bor längre.... Det suger verkligen! Som om vi inte är nog isolerade redan nu? Haha..
Hur som helst, julia har precis åkt till jobbet. Jag är ledig idag så jag har lovat att jag ska städa upp lite på rummet. Jag måste vika mina kläder och röjja undan allt som ligget i stora högar på golvet. Imorgon är det jag som arbetar och jullan som är ledig,. då blire tvättdags för henne!
 
Seeeen dåå?
Det är frukansvärt annorlunda här uppe, vi går knappt utanför dörren utan termobyxor och tjockisjackan. Vi glider upp osminkade till jobbet... Kalla mig fjolla, men jag hade aldrig gått likblek med termosar till Arons... haha..
Visserligen jobbar vi aldrig osminkade men ändå. 
Förövrigt så är all personal här jätte trevliga. Det blir så mycket roligare när man lär känna lite folk..  
Jaja..
nu ska jag kika in på tv6 play och kolla på ph.. ^^

Hörrrrs.

Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0