some privacy, thanks!

En del av er kära läsare kommer nog se ironin i detta inlägg. Bespara mig från alla hånfulla sms.

Sådär är det. Jag beger mig till Arjeplog om en timme och då får jag reda på hur vårt boende kommer se ut i två månader frammåt. Faktum är att jag redan vet rätt mycket. Gemensamt kök, gemensamt kylskåp, gemensam toalett och gemensam dusch. Vi kommer att bo i ett barackliknade stort hus, tillsammans med kök, bar och resturangpersonal.
Can't wait.
Jag är så fruktansvärt glad att vi iallafall har varandra, jag och Julia! Tror att det kommer bli bättre än vad jag föreställer mig iallafall.
Jaja. I Arjeplog fungerar min mobil iallafall!

Puss och hej gullvänner.

Ps. Skratta med mig och inte åt mig.

Denice


Kommentarer
Postat av: Martiiin

Denice ta hand om min Julia :$ snela

2010-01-10 @ 16:17:39
Postat av: moster

hej mosters hjärta, hoppas ni får det bra. kram kram

2010-01-11 @ 13:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0