Romantiska hem och insperation i vitt







Förresten, har ni sett denna bok? Både Nina och faster äger boken och gud vad jag älskar den! Det är en inredningsbok med mycket shabby chic, romantiskt, lantigt, franskt. Hur fint som helst!
Jag vet att jag för mindre än ett år sedan klagade på att alla i pappas släckt har likadan stil i hemmet. Vit, vitt, vitt. Och okej, jag tycker att någon kanske skulle skilja sig från mängden och köra på lite färg men hur kan jag egentligen klandra dem? Det är underbart fint överallt!  Favorit märket verkar vara Lexington. Färgkombenationerna är vitt och blått, vitt och rosa, och vitt och rött. Gamla fönster i en slarvig vit färg är upphängda som prydnad. Blommor- överallt!, gäller även ljus och ljusdakar. Brodyr och kuddar med franskt tryck är också något som är väldans populärt. Äldre klockor. Ljuskronor. Det är också mycket änglar och hjärtan. Texter skrivna på väggen.












Hylla i köket



























Romantiskt, franskt, lantigt, vitt- Me like!

Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0