Nu är det dags!

Hej! Länge sen ni hörde  något från mig, men tro mig det är inget ni missat. Mitt liv ser exakt likadant ut som senast jag blogga, den ända förändringen är att denice inte längre finns i min närhet. Vi träffades inte jätte ofta innan hon åkte, men jag visste var hon fanns och jag visste att ville jag prata så var de bara att lyfta luren eller springa över.

Men som sagt inget spännande har hänt sen senast (tror jag) minns faktiskt inte senast jag skrev eller om vad. Nu ligger jag i sängen hon hjärtis hans föräldrar kommer snart hem och då ska vi åka och kolla på möbler och ikväll ska vi på middag hem till mamma.


Imorgon ska vi faktiskt göra någonting jätte roligt som jag ser fram emot, vi ska tillsammans med min bror, firats  bror hans flickvän och en gemensam kompis till oss alla åka in till stan för att gå ut och äta och sen ska vi åka till ballbreaker och ha 3kamp. Egentligen skulle min andra bror tobias också följa med men han dissar oss alla för en tjej, jag förstår att han vill träffa henne men jag blev riktigt besviken och de värsta är att han inte ens bad om ursäkt, detta har trots allt varit bestämt en månad.


Men men jag tror vi kommer få det riktigt kul, tur att baris flickvän följer med annars hade jag varit helt ensam tjej.



Förresten så ska ni få höra min favorit låt, tyvär så funka de inte att få in klippet så ni får skriva dit länken istället.
http://www.youtube.com/watch?v=EDKg6YKubcc


Nu får det vara färdig bloggat, man vet ju aldrig hur lång tid de tar innan mitt nästa inlägg kommer men jag ska försöka orka skriva lite oftare.

Såhär får jag se ut, jag har förresten färgat håret som ni ser här blev dock inte så jätte nöjd först var de meningen att de skulle bli blondt. jag lyckades ju jäkligt bra! Aja nu ska vi åka så de fick bli en



PUSS EMMELIE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0