Nu är det banne mig dags för ett inlägg

Hej! Jag har lovat denice att blogga bra undertiden hon är borta, och de ska jag hålla fast vid. Jag kommer dock inte sitta och skriva precis allt jag varit med om sen jag blogga senast, som jag skrev i mitt senaste inlägg så finns det bilder från resan gran canaria på facebook för dom som är intresserade.

Måste säga att jag längtar tillbaka fruktansvärt mycket, gillar inte denna kyla. Jag fick ett sms av denice imorse där de stod att dom hade 32 minus, de är enligt mig helt sjukt. Jag ska förresten boka en resa upp till arjeplog tillsammans med alex vi ska åka dit på sportlovet och då tar jag en sväng förbi min moster också.


Just nu ligger jag i sängen och väntar på att min trötte firat ska ta och vakna så jag kan få lite sällskap, sen ska jag iväg med pappa och kolla på lite allt möjligt tror jag iallfall.

Igår var jag, jullan, alex och en tjej som heter natalie och åkte pulka i kvarnkojan riktigt riktigt mys.. Vi satte på oss massor av kläder, tog bilen dit och satte oss och fikade gifflar, kakor, varm choklad mm. Sen åkte vi pulka, tefat och någon annan rolig grej.

Nu får ni lite bilder från igår och nyår.

nyår:

dukning med förätt












pulka:












vi hade det supeeer mysigt! :)

Nu har min man vaknat, så nu ska vi fixa frukost.


PUSS EMMELIE


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahaha hemsk bild från nyår påå mig! :P Vad gör jag?? :P

2010-01-07 @ 14:56:14
URL: http://alexandrapalfi.blogg.se/
Postat av: nis

Röööööd om näsepipen!!

2010-01-07 @ 15:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0