Norrlandsnojja samt dagen

Hej gullungar.

Onsdagen närmar sig med stormsteg och desto med klockan blir desto mer verkligt blir det. Förstår inte varför jag nojjar egentligen. Det handlar ju bara om två månader. Två pyte ynka månader i norrland. Hur hemskt kan det vara? Jag har inte varit utan familjen mer än en vecka tidigare men trots det så blir jag arg på mig själv. Sjutton alltså! Tänkt när jag åker ut som au pair.. i ett år... till Usa..., ett främande land... med främmande människor. Hur töntig är jag inte som oroar mig nu? Jag åker upp till Norrland., för att spendera två månader 20 mil ifrån mina farföräldrar. Hur svårt kan det vara?
Det roliga är väl egentligen att jag längtar. Jag tror inte att jag kommer få ett psykbryt om tre veckor. Det är liksom inte jag, det kan det inte vara. Åtminstone så borde det inte vara det. Det är inte så jag ser det iallafall men man vet ju aldrig.. Kanske reagerar helt annorlunda när man väl är där.
Jaja. Tur att jag har med mig min gulljulia.

Hur som helst.
Är det dags för den dagliga uppdateringen då?
Det började med att jag och Jennilee åkte till stallet och red. Det var super kul. Extremt kallt men super roligt! Därefter blev det en snabbdusch och sen kilade jag, Jen och Mika hem till mamma. Där bjöds det på kycklinggryta till middag. Supergott. Efter middagen kilade mina gullkusiner och min gullmoster förbi med lite blåbärspaj samt några julisar.  Vi mös hos mamma ett tag och när klockan började dra iväg åkte vi och släppte av Jen och Mika i nya lägenheten. Där efter släppte mamma och peder av mig hemma hos pappa och här är jag alltså nu.
Det var de det....

Imorgon ska jag ner till centrum. Ska nog hitta en rar person att luncha med. Måste passa på att träffa så många vänner som möjligt innan jag åker.

Nu får det vara nog.
Må så gott älskade bloggläsare.
Puss från Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0