kvällllllll

Jag fick kila tidigare från jobbet ikväll. Julia och Cissi stannade kvar och röjde undan medans jag och Maria kilade tillbaka till Längan, de är så det kallas.. där vi bor alltså.
Nu äntligen börjar det kännas bra att jobba, så fruktansvärt skönt. Klart jag glömmer att lägga fram dess-bestik ibland och kassan sitter inte rikigt hundra men det känns lite bättre nu.
Ibörjan kännde vi oss faktiskt rätt värdelösa. Julia sa hela tiden att allt gick skit medans jag försökte vara med posetiv., försökte peppa henne och säga att vi minsan klarar detta galant. Så var det väl inte rikgit., åtminstonet inte från min sida. Det är så stor skilland från Aronsborg. Där har jag bättre koll. Men nu som sagt.. nu börjar det arta sig. Tack och lov.

Undrar ni hur jag och Julia har det? Umgås 24/7, jobbar tillsammans, sover tillsammans frulle tillsammans. Allt.
Sanningen är att vi inte har bråkar än enda gång. Inte ens en liten pik har förekommigt. Jag kommer skratta första gången vi blir irriterade på varandra. För klart att irritation kommer att uppstå.. ja herregud, vi har tillbrignat tre veckor tillsammans, de är greaat,..men det är sex veckor kvar. Minst.




Denice


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart ni e bättre på arons, ni har ju världens bästa lärare där :D

2010-01-28 @ 12:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0