i mitt vinterland- nu är jag hääääär...

Heeeej mina vänner.
Det här trodde ni inte va!?

Jag sitter hemma hos faster och det är extremt kallt ute. Helt sinnessjukt! Vi vet när man är ute när det är kallt.., hur jobbigt det blir att andas?, det är obehagligt att dra in luft liksom? Så är det här! Fast värre. Det gör ont att gå till bilen bara för att man måste andas iallafall en gång innan man kommit in. Försöker hålla andan men det är rätt lönlöst. Haha.
Förövrigt så startar inte pappas bil. Lagom roligt, haha!

Jaja. På lördag åker vi vidare till Arjeplog, ska bli spännande att se hur allt ser ut! Undrar hur våra jobbarkompisar kommer vara samt hur boeendet är. Jag ska förbereda och göra allt jätte mysigt tills Julia rullar in under söndagsnatten. 
Juste!!! Jag har ingen mottagning här! Pappa har 3g så hans telefon fungerar men om ni vill få tag i mig så äree kört.. om ni ej har pappas nummer vill säga : ).


Dags att sluta.
Puss hejdå vänner små.
Denice

 





Kommentarer
Postat av: Juliaaaa:D

Det va därför jag valde 3G på min telefon ;) hihi

Fan va kallt de e där uppe :( vi ses snart!

2010-01-07 @ 19:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0