fyra toasters av fem möjliga

Jag kikar in här oftare och oftare för var dag som går. Trådlösa börjar fungera allt bättre och ingen är gladare än jag. Man tappar så mycket utan internet, vet inte när jag läste någon blogg senast, när jag kickade in på online shoppen och allt sånt. Herregud, jag har varit här i tre veckor. Tre ynka veckor. Men allt är så annorlunda.. Närmsta normala kläd eller kosmetika butik ligger minst en timme bort. Klar man känner sig isolerad. Haha. 

Jajaj.. slänger upp ett par bilder som jag har lovat...

Skriskoåkning



Bubbelbad



Massagestol


Nico, Billy och Åsa i vårat kök



Peters kläder hänger på tork i vårt rum


Julia lägger strumpor på tork i hennes säng



Jahapps.  Dags att kila till jobbet snart. Försöker kika in en snabbis imorgon också...


Förresten, jag och Julia blir hånade för att vi har förkläderna över skjortorna här uppe. :)

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0