:):):)

Hej bloggen!

Äntligen internet!!!
Jag tänkte bara berätta att vi lever, trots att vi befinner oss i kylan, låångt hemmifrån. Vi har bara jobbat två dagar än så länge, det har gått hyfsat bra... första dagen spillde Julia öl och andra dagen skar jag mig på kniven. Hmm, de lär ju undra vad de tagit upp för personal. Hehe.
Jag tänkte slänga in ett par bilder från vårat boende....











Förövrigt så har vi redan hemlängtan, bra va?

Idag har vi varit och köpt tårta till jullebulle, hon fyller år idag!!!!! Grattis grattis och grattis. Vi ska äta middag på kraja ikväll, det ska bli mysigt.:)
Imorgon ska jag och julia ha spadag, gå på massage, sola solarium, bada och basta. Sen ska vi väl hinna med ett träningspass innan jobbet börjar vid sex.... hihih.
Sen kan jag väl också meddela att ni kan kika på oss i webbkameran, sök på google, webbkamera arjeplog. :) Ring innan så står vi där och vinkar!! 

Vi skulle gärna uppskatta om någon snäll själ där ute skickar upp en spark till oss. Alla har en spark här och vi känner oss utanför:(...



Jaja, dags att sluta.
Puss på er vänner små!!!
Denice och Julabula

Kommentarer
Postat av: mammis

Vi har ju en spark här hemma gumman.Puss!

2010-01-13 @ 17:07:26
Postat av: nis

Meeeeeää!kunde du inte sagt det innan :(:(:(:(:(:((:(

2010-01-15 @ 01:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0