Bloggen då?

Vad kommer hända med bloggen? Detta blir möjligtvis mitt sista inlägg innan jag åker. Vet inte hur det kommer se ut med internet där uppe.. så kan ju faktiskt hända att jag inte kommer kunna blogga alls på dessa drygt två månaderna. Jag hoppas att Emmelie kommer hålla stämingen i bloggen och om inte annat så vill jag att ni läsare ska hitta tillbaka hit i samband med min hemkomst.
Hur som helst så ska vi ju faktiskt hoppas på att vi fixar internet,  allt blir så mycket lättare då!

Jaja, tidigare idag lämnade jag och pappa av Kisse hos Jennilee. Han maujade så hjärtskärande att det gjorde ont i mig.
När han kom fram till Jennilee sprang han och la sig under deras säng och där låg han nästan hela tiden. Usch alltså! Jag vill bara ta med honom, det skulle han nog gilla. Fast då blir ju pappsen ännu mer ensam och det vill jag ju inte.. Jaja, det löser sig.

Nu har jag inte tid med det här längre., jag har en näst intill opackad väska som väntar.
Om vi inte hörs så hörs vi senare!
Puss från mig!




Har ni någonsin sett något sötare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0