Arjeplog

Höörni..
Vet ni att jag beger mig till Norrland om fyra dagar? Sinnesjukt vad fort tiden går. Jag tror inte att jag riktigt hunnit smälta att jag ska vara borta så länge. Eller länge och länge.. det handlar ju bara om två månader. Jag åker upp den 6'e, Julia kommer den 10'e. Vi börjar ju inte jobba förens den 11'e...
Den 14'e mars blir sedan vår sista dag på Silverhatten. Hoppas verkligen att vi trivs. Det lär vi göra... Och om inte annat så har vi iallafall varandra! Förövrigt så får ni gärna komma och hälsa på. Vi kommer att vara i Arjeplog, ifall ni glömt det. Inte direkt ett ställe som man ''har vägarna förbi'' kanske, haha. 

Jaja, nu ska jag börja tvätta lite kläder, kanske till och med börja packa..
Julia smsade just. '' Skit svårt att packa:s kommer behöva typ fem väskor känns det som!''
Kan inte annat än att hålla med henne.




Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0