...

Hej kära vänner!

Jag ska snart krypa i säng, har som vanligt tänkt att göra det ett tag nu men det går sådär. Vi slutade jobba vid 24 och sen dess har jag mest suttit vid datorn. En teoridel om dagen förstår ni..
Förövrgt så har det nya schemat kommit upp. Läskigt verkligt. Ingen återvändo nu va? Fast det känndes inte så läskigt när man såg dagarna på schemat. Det var ju inte så tokmånga dagar trots allt. Hm.. ska ta en dag i taget och inte känna efter så mycket, vipps är vi inne i mitten på mars. Jag kommer storgråta dagen Julia åker hem. Visst är det väl okej att gråta då? För herregud, jag vet att jag säger det ofta, men jag är sinnessjukt glad att jag har med henne.
Ja, det kommer inte bli lätt att se henne åka hem..

Jajaa, lite bilddags kanske?






























Denice


Kommentarer
Postat av: mammis

Ser ju ut som du tycker att det där du har i glaset är jättegott ;) hehehe Puss älskling

2010-02-24 @ 19:43:07
Postat av: mammis

Gullunge, bra om du har bestämt dig redan, bara det känns rätt för dig! Du ska vara kvar för din egen skull och inte bry dej om vad vi andra tycker, det är ju du som är borta hemifrån. Puss älskar dej så mycket. Åh vad jag ska pussa på dej när du kommer hem!!!

2010-02-24 @ 19:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0