Det hade varit enklare så

Hej!
Hur är det med er?
Jag har läst era komentarer, det känns inte bra. Jag är tacksam över stödet, för tro mig, jag behöver det. Men snacka om att det hade varit lättare om ni hade sagt - Kom hem din dumma unge, vad gör du där egentligen?
Jag är fullt medveten om att jag ena dagen skiver att jag vill vara kvar och att jag andra dagen har tvärvänt och vill hem på stört. Men det är precis så jag känner. Visst det handlar bara om två veckor och fyra dagar extra, men nu är det 6 veckor kvar istället för 3, som det hade varit om jag åkte hem den 14onde. Sex veckor. Vi har varit här i 42 dagar. Sex veckor precis. Det menas med att jag har kommit halvvägs. Sex veckor avklarade, sex veckor kvar. Visst, jag skulle stanna för en bra anlednign, en jävla bra anlednign men herregud. Jag saknar ju er!
Och jag saknar mig kissekatt. Och min säng. Min säng är fan underbar. För att inte tala om vårt kök. Vårt badrum. Jag saknar att duscha. Jag saknar att vara själv.


Fast jag har ju det bra med Julia.



Puss och kram
Denice



Kommentarer
Postat av: moster

Men lilla mosters hjärta, klart vi längtar efter dej oxå, men ta nu ditt körkort innan du kommer hem =) sen kan du stå i duschen hur länge du vill å bara vara ensam i ditt rum eller gossa med kisse. Håll ut ett tag till, ser du tillbaks på det när du kommer hem så kan du nog inte fatta vad tiden tod vägen Pussipuss =)

2010-02-21 @ 18:13:37
Postat av: mammis

Lilla älskade unge, vi längtar efter dej och jag förstår hur mycket du längtar hem efter din lill-kisse och efter din säng. Du ska ta det beslutet du känner är rätt, men tänk noga efter och bestäm dig inte förrän du verkligen måste..det kan ju kännas annorlunda när du kommer närmare hemrese-datum.



Pussis hjärtat mitt.



2010-02-22 @ 20:59:56
Postat av: emmelie

men bissin tänk på att jag kommer ju sista veckan! förresten kan du inte kolla om de finns någon upp****** under påsk när vi åker upp då? :D så kan du ju åka upp igen bara:)

2010-02-23 @ 18:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0