jag har inte dött

Dags för ett inlägg, inte sant?
För det första, vi är lediga imorgon! Underbart. Vi är bara lediga en dag i veckan så man får tametusan passa på att njuta den dagen. Imorgon ska jag nog göra absolut ingenting. Julia och Peter pratade om att hyra skooter men det blir nog inget, inte för mig iallafall. Jag är en död människa. Trött. Jag är faktiskt trött nästan hela tiden. Sen har jag huvudverk, tror det är 6 dagen som huvudet verker. Men jag är glad. Och i det stora hela så mår vi bra.
Vi var ute efter jobbet igår. Vi hade faktiskt roligt, lite för mycket alkohol de sista timmarna men vi hade kul.
Det togs en del kort faktiskt och jag hoppas att jag får in de på datan så jag kan dela med mig av dem.

Hmmm.. sen då?
Jobbet fungerar bra, kvällarna går snabbt och gästerna är trevliga.
När jag kom hem från jobbet här om dagen var hela min säng inlindad i tusen lager gladpack. Ni vet plastfolie? De flesta här uppe säger faktikst gladpack, haha. Men hur som helst, snacka om att jag blev chockad. Efter att vi skrattat ett x antal minuter hämnades vi. Vi lyfter ur pesonens säng samt gömde dörren till rummet. Hmmmmm..


Jaja, nu ska jag ladda in bilder, sen kanske vara lite social med folket som sitter i köket...

Puss på er gullläsare....
Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0