Bilderdåååååå

Lovade att jag skulle slänga upp lite bilder, sagt och gjort.


Jag och Jana i trappen.


Jana, sofia och Peter




Sötjana.



Hjälper Peter med hängslen


Snyggooshoppping



Lite mat på Frasses..



Riskakaaaaa


Middag på hatteeeen.


Cloudberries and icecram



Humle & Dumle, peter, Hedi och någon annan


Datapaus..



Nico leker


Min myssäng. Inplastad.



Jullan läser om p-piller



Skootertur.



Nöt tatuerar sig själv, onycker.


Bilder från gårdagen. Jag och snyggjulia



Lite shot... Tequila rose..


Lätt onycker


Vi åker silverbricka ner för backen, röda faran?


Julia och peter...



Hos Hedi.



Mys med vovvenn...




Denicee


Kommentarer
Postat av: Caroline

Creeds till dig som fortfarande är igång och bloggar! Måste fråga varför är sängen inplastad? haha :D

2010-02-17 @ 00:03:05
Postat av: nis

Haha aah men visstserruuu! Haha, några ville tydligen busa lite med mig :P

2010-02-18 @ 15:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0