uppdatering från norr.. igen

Hej raringar!

Vi fick kila tidigare från jobbet idag, vi stämplade 22.00. Helt underbart. För att inte tala om behövligt. Det blev sent igår så jag var rätt trött idag. Vi stämplade ut halv fem igår natt/morse, så det kanske är fullt förstårligt.
Vi firade somsagt 40år igår, det var mycket folk och fullfart hela kvällen faktiskt. Rätt roligt måste jag säga.
Mm.. Nu hade det kunnat närma sig slutet, Peter har precis en vecka kvar, jullebulle har två. Jag har.. fem.
Toppen bra! Tur att dagarna går relativt fort.

Vad mer då?

Tror inte att jag har något mer att berätta faktiskt. Ni får dock gärna plinga någon gång om ni har lust. Blir så mycket roligare så.
Puss och kram!

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0