saaaa jag juuuu för faaaaaaaaaan

Heeelloooj!

Jag sitter i sängen och väntar på att duschen ska bli ledig. En av nackdelarna att dela hus med ett ex antal personer... haha.
Vi slutade jobba vid 24... det blev ett glas mosserande efter jobbet, ett glas vin på Yxvägen, och sedan hem. De har vinkväll här på Längan. Fullt med folk, somvanligt. Jag ska dock gå och sova, är aptrött och av någon anlednign känner jag mig aldrig helt utvilad. Jag och Julia tror att det är mögel i huset, för visst blir man trött av mögel?. Skämt o sido så beror det nog på allt folk, blir så svårt att somna på kvällarna. Och att låta bli att vakna på mornarna..Sen är ju Peter pain in the asssssss....
Jaja. Nu är det dags att borsta tänderna. Och sminket ska bort! En dusch kanske?
Vem vet...
Puss och hej. Gullvänner.
Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0