Mamma Emmelie för en helg

Hej! :)

Kommer lite små inlägg lite då och då, men visst blir det lite extra spännande då?
Nej men ska försöka passa på att skriva lite här under helgen, jag är nämligen barnvakt åt wiggo tills på söndag. Vi har myst ikväll dansat, myst i soffan och så har han duschat. Direkt efter duschen så bar jag ut han till soffan eftersom att han ska få en ny blöja och pyamas, men tror ni inte att ungen hinner kissa då? Jo självklart, och när han sedan fått pyamas på och sitter och dricker vällning så spyr han i soffan. Stackars liten han är lite sjuk, har feber och hostar så han spydde för att han hosta.

Hur som helst nu har jag fått han till och somna eller de var faktiskt en timme sen nu, så de är lika bra att jag också passar på att sova. Tänkte bara ta och skriva några rader till er, imorgon ska förresten jag bea och elin ha myskväll. Dom kommer hit så ska vi äta tillsammans sen blir de godis och en film, ska bli kul med lite sällskap.



Men nu ska jag sova, slänger upp någon gammal bild, eller gammal och gammal någon månad sen kanske. Bara för att de inte ska bli så tråkigt haha med enbart en massa text!

tycker denna passa ganska bra, här var jag dock nyvaken men jag blogga i sängen precis som nu..



Godnatt kära läsare! Jag hoppas jag ska kunna känna att de här med bloggandet är roligt igen, jag trivs ju med att blogga men jag orkar bara inte nu förtiden.

PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0