kunde ju fetglömma den 14onde

Hej!

Tänkte bara berätta att det är bestämt, typ bestämt iallafall.. Jag ringde först pappa och sedan mamma imorse,. de sa att det var idiotiskt att åka hem den 14onde. De är det faktiskt. Ibland känns det som att jag verkligen vill hem men innerst inne vet jag att det bästa är att stanna. Herregud, det handlar ju bara om två veckor. 14 dagar av hela livet. Fattar inte ens varför jag velar egentligen. Dock hade det bästa varit om Julia också hade stannat. Som det ser ut nu så blir det hemgång för henne, jag förstår det. Fast visst vill jag att hon ska stanna, jag hade ju aldrig klarat mig utan henne från fösta början. Sen blir det ju inte samma sak om hon åker hem, jag hade saknat henne otroligt mycket. Vi bor ju så tätt inpå varandra och bara grejjen att helt plötsligt sova själv.  Hmm... jag vill inte sova själv.
Får se hur det ser ut om några veckor.

Förresten så har jag kommit fram till att jag har lärt mig en del här uppe.
För det första så har jag lärt mig att näst intill älska hjortron.
Sen har jag faktiskt lärt mig otroligt mycket engelska, inte engelskan i sig själv men just att våga prata och inte bry sig så mycket om hur det kommer ut.
Jag har också lärt mig att stå på mig lite tror jag. Det känns som det iallafall. Jag säger till när jag anser att det inte känns bra och ja tror inte jag har gjort det så mycket tidigare.
Toppen bra, va?

Jaja. Dags att få bort sminket, sen ska jag lusläsa teoriböckerna innan jag går och slaggar.
Denice

Kommentarer
Postat av: Martiiiin

VAddå jag kommer ju upp dit istället -.-

2010-02-19 @ 01:07:33
URL: http://martinworgo.blogg.se/
Postat av: mammis

Du är bäst min lilla goa flicka! Klart vi längtar efter dej massor, men stanna kvar och gör klart det du ska ;)

Bra att du har lärt dig massor, du kommer ha sån nytta av det i framtiden!

Älskar dej, puss o kram vårt hjärta.

2010-02-19 @ 10:24:52
Postat av: emmelie

det suger ju att du stannar! Men de är bra också eftersom du ska göra något väldigt bra av det. Plus att jag kommer ju upp till dig på påsk och då blir de som alla andra år :D

2010-02-20 @ 12:40:18
Postat av: moster

Moster lilla hjärta,



klart du ska stanna kvar. Nog för att vi saknar dej, men det är lika mycket snö här..14 dagar gär fort, tänk på allt du lärt dej hjärtat. Kramar i massor, puss moster

2010-02-20 @ 20:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0