Inte bara jobb.













Här kommer bilderna från i lördags. Jag lovar att lägga upp några fler bilder så fort jag fått resterande av Peter..
Vi hade kul i lördags, jag jobbade fram till tolv, sen körde Emmelie hem hem mig till Längan, ett snabbt ombyte, dra ut toffsen och sen tillbaka till Hatten. Där blev det party någon timme. Det var faktiskt roligt att få komma ut och dricka lite alkohol. Haha. Nästan alla dricker öl varje dag på Längan varje kväll., känns inte riktigt som att jag och Julia platsar, haha.

Ikväll blir det förövrigt en tidig kväll för mig, jag sitter på sommar-repan och lånar internet. Snart ska jag kila tillbaka till Längan, ta en dusch och sedan krypa till kojs, innan klockan passerat 24!! Tror ni att jag kommer lyckas? Ända möjligheten är att jag sover innan Julia och Peter slutar jobba. Lär ju inte hända....?
Förresten så dödar det kalla klimatet mina händer. Har någon nått tips för mjuka och lena händer? pleas tell me!!! Smörjer in mig flera gånger om dagen och på natten kör jag handinpacknign med olivolja. Trots det så får jag sprickor i händerna. Vi har en handsalva på jobbet där det står, ''Endast för yrkesmässigt bruk, förvara o¨åtkommligt för barn, undvik kontakt med ögon och öppna sår'' Vad menas med det?
Bra är den iallafall. Dock inte tillräckligt... Uppenbarligen.

Jaja. Ett avsnitt till av PH sen blir det ju som sagt sängdags.


Denice

Kommentarer
Postat av: mammis

Älskade unge! Du måste använda varma handskar när du är ute.. inte sånna tunna som du har utan riktigt varma, det gör att händerna inte torkar ut i kylan! Köp en fet creme på apoteket, fråga vilken som är bäst!

Älskar dej så vårt hjärta!

2010-02-03 @ 21:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0