GRATTIS TILL MIG

Hej!! Idag fyller jag ju då år, men tänkte bara säga att jag mår bra och att jag lever om ni undrar varför jag skriver ibland och sen bara slutar!

Hur som helst vi firade mig redan igår hos min mamma, min familj och firats familj. Jag hade kämpat med min tårta som blev en britatårta med hallon, nötter och grädde. Riktigt mumsigt!

Jag blev verkligen jätte nöjd med allt som jag fick. Av min mamma har jag fått ett stort överkast som är vändbart med naturvit på ena sidan och nougat på den andra med tillhörande kuddfodral och sen pengar, av mina bröder fick jag vin och en jätte fin vit orkidé i plast från hemtex, super fin! Av firats bror baris och hans flickvän ylva fick jag en nagelförlängning och jag blev så otroligt glad för de, av hans föräldrar fick jag en jätte fin blommig sommarklänning från salt och av min älskling fick jag en jätte stor ros, och 2 jätte fina saker till hemmet. Jag tycker jätte mycket om den bondiga och romantiska stilen i hem, så de finns en perfekt butik att köpa sånt, jag kommer shoppa ihjäl mig där.





haha jag var inte sådär super bra på kollage, men detta är ju lite av vad jag fick! Hittade inte klänningen på nätet och orkar inte fixa med överkastet och allt. Ikväll ska jag fira min födelsedag tillsammans med marlene m familj, min älskling, min låtsas pappa, mamma + kille och kanske nisses föräldrar! :)


Älskar mina bokstäver HOME och Carpe diem


PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0