Godmorgon/förmiddag

Hej! Jag har överlevt min första natt, skämt åsido jag är ju nämligen väl medveten om att jag klarar detta utmärkt. Jag somnade på fläcken efter de senaste jag skrev, jag vaknar igen kl 00:41 av att viggo skriker och är jätte ledsen och jag får panik innan jag en hunnit vakna till. Jag tänkte nu blir jag vaken många många timmar men han drömde en marddröm så jag strök han på ryggen en stund och så sov han lugnt igen. Men när klockan var 05:26 var de inte riktigt lika lätt, nej då var wiggo klarvaken. Men han var så söt, för han viskar och så säger han emele som han säger mitt namn haha de tur han är söt säger jag! tänkte försöka plugga lite körkortsteori men hur lätt är de när deras sida är avstängd. Så nu ska jag duscha sen tror jag faktiskt att jag och wiggo ska ut i snön en liten stund, städa lite här hemma och fixa lunch till han. Sen kommer ju bea och elin vid 5, skoj:) PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0