Förlängning?!

Hej gullungar.

Igår såg vi på film, det blev My sisters keeper. Jag rekomenderar den starkt, ni anar inte hur gripande den filmen är. Usch så hemsk! Hur som helst, se den!!

Förövrigt så kanske det blir förlängning med jobbet här uppe, vet inte hur jag känner angånde detta men det vore himla bra att stanna kvar faktiskt. Dock har jag sjuk hemlängtan vissa dagar. Jag ska nog plinga pappa och mamma imorgon och diskutera lite....
Vad tycker ni? Två veckor till i kylan?

Jaja. Jag har just slutat jobba och ögonen är lite trötta.. Det blir alltid så frukansvärt sent på kvällarna här uppe. Dygnsrytmen är sussa mellan 04 till 06 och vakna 14.00. Kanon       kul.

Hmm.. Dags att sluta, julia blir tokig på mig snart.

Puss och hej.
Denice

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni ska fan inte stanna kom igen nu

2010-02-18 @ 09:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0