Emmelie här

Hej! Nu kommer jag med ett litet inlägg, från och med nu kommer jag att skriva någonting med mitt namn i rubriken så ni vet att de faktiskt är jag som skrivit. Kommer bara göra de fram tills jag kommit igång med bloggandet igen, men förstår att de måste vara väldigt rörigt för er att läsa här i bloggen just nu.

Hur som helst så orkar jag inte skriva vad som hänt sen senast denna gång heller. Just nu ligger jag i soffan och håller på att få min förbannade migrän igen. fick sluta lite tidigare idag från jobbet, har verkligen underbar personal på dagis (där jag jobbar). Har jobbat hela veckan, så jag är lite trött men imorgon är de fredag och sista dagen skööönt! Imorgon ska jag verkligen bara ta de lugnt, hjärtis lag har tydligen någon möte då deras respektive får följa med men jag hoppar faktiskt de denna gång.

Så imorgon blir de en lugn och skön hemmakväll, lite godis och en film säkert. På lördagen ska jag med till märsta för att kolla firats match (jag måste) haha annars hade jag aldrig gjort de. Nej men vi ska på middag på lördag till min gudmor i huddinge tillsammans med mina bröder och jag och firat ska ta tåget direkt från märsta efter hans match.

Fan vilket rörigt inlägg de här blev men skitsamma,nu ska jag sova bort den här äckliga huvudvärken så jag kan fixa kycklingsoppa till mig och min älskling sen!


Förresten ska jag nog fixa om designen lite här i bloggen är väldigt trött på den och nu har jag lärt mig hur jag gör haha.


Ha det så jätte bra alla glada
PUSS EMMELIE


Jag är väldigt trött på att vara brunett och korthårig, vill bli blond och långhårig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0