Äntligen fredag!

Hej! Nu är min 19års dag över och de är faktiskt rätt så skönt tycker jag. Har bakat som tusan och mycket presenter och uppvaktande har jag fått, tack så mycket för allt!

Av min låtsaspappa anders fick jag pengar, av marlene m familj ska jag få åka och klippa mig hos marlenes frisör som är jätte duktig den 25 feb och av nisses pappa fick jag presentkort på kicks, jag blev jätte glad för allting.

Förresten så fick jag ju ett halsband av alex också! Har haft jätte mysigt, alex kom förbi mig med laban en stund och sne kom hon tillbaka senare då fikade vi och sen åkte jag firat, min bror, och alex och köpa thaimat. Mummma!

Nu ligger jag i sängen och ska sätta på filmen Fame, får se hur länge jag klarar av att kolla förmodligen inte allt för länge!



Imorgon åker min lilla råtta till norrköping och blir borta tills på söndag (alla hjärtans´dag) Vi har studentfest imorgon också och då ska jag fasen gå. Tror de kommer bli super skoj, har inte träffat mina vänner på månader!
Kommer dock sakna firat jätte mycket, vi var ifrån varandra förra helgen också och nästa helg kommer mina kompisar från åland så jag blir nog i muppsala då! Men vi ses ju precis varenda dag annars, men de är ju de som gör att jag inte är van att vara utan han riktigt. Men herregud jag klarar mig väl, det kommer nog bli rätt nice ändå haha :)



Tror inte jag orkar någon film blev super trött, godnatt alla vänner om de fortfarande finns någon som läser. Ingen lär ju vara intresserad av mina inlägg iallfall haha.

PUSS EMMELIE!


måste verkligen börja ta lite bilder, lovar att ni får bilder imorgon innan utgång eller på lördag haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0