28 dagar senare.

Hej! Vet ni vad? Jag är ledig idag. Tillsammans med Julia dessutom! Kanon kul.
Vi ska snart kila och handla, vi har inte ens någon frulle hemma... inte bra. Sitter ni vid datan så kan ni ju slå en pling., Eftersom vi ska in mot stan, så att säga, så kommer ni att kunna se oss vi webbcameran. :).
Haha..
Ikväll blir det mot all förmodan spa-kväll. Därefter blir det middag på hatten. Jag är så frukansvärt trött på att spa'a. Tror förvisso att jag bara har gjort det två gånger under denna tid men jag är liksom trött på ordet spaa. Trött på frågan. Ska vi åka och spaa? Nej.
Hur som helst, igår hade jag lite hemlängtan, det blir så ibland. Jag är så frukansvärt förvånad över att jag har varit här i en månad. Det känns sinnessjukt. Det känns som att jag har varit här riktigkt länge men trots det, en månad? En jävla månad,  fyra veckor. 28 dagar. Faktum är att jag inte rikigt har vairt här i en månad. Prick 28 dagar, fyra veckor,, men inte en månad. Jag kom ju hit den tionede.
Hm....Nog ska vi iallafall klara en månad till. Det måste vi göra.

Nu ska vi till konsum.

Denice

Kommentarer
Postat av: shan

Hej kusin :)



Hur länge ska du vara uppe till?

Jag saknar dej!

Många pussar och kramar

2010-02-08 @ 20:06:01
URL: http://annashan.blogg.se/
Postat av: nis

Hej gullshaaan.

Som det ser ut nu så slutar vi den 14onde.. :)

Jag saknar er allihopa! Hoppas du mår gott shan!

Puss och hjärta.

2010-02-08 @ 23:51:59
Postat av: Emmelie

Jag saknar min bästa vän :(

2010-02-09 @ 12:59:04
Postat av: nis

Du ringer aldrig :(

2010-02-09 @ 23:50:15
Postat av: emmelie

hahah va joo. jag har fan ringt dig massor av gånger ibland kommer jag inte fram eller har hänt typ 3 gånger. sen svarar du ju aldrig, du ringer däremot aldrig :(

2010-02-10 @ 22:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0