vykort

Justja, ett vykort damt ner i brevlådan här om dagen.
Jag blir såklart alltid sjukt glad när jag får brev men dessvärre så måste jag utnämna detta till årets, eller nej,  mitt livs sämsta brev. Eller vykort då.

'' Hej hej gossis!
Eftersom du skickade till mig får jag väl vara väluppfostrad nog att göra detsamma hehe, såähär kommer mitt livs första vykort. Ses snart.
Puss puss''

Gillar mittendelen, ''eftersom du skickade till mig så är jag tvungen att skicka tillbaka.''

Haha. jaja,..
Ska spraya håret och bege mig.
Puss och kram
Denice

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha man kan nog säga att jag e ganska talanglös på den punkten haha men jag kom iaf ihåg att skicka ett :D får träna lite på d då!! :D

2010-08-07 @ 18:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0