..

Sådär då.
Jag tänkte snabbblogga innan jag hoppas i säng.

Igår såg jag en tjej i min komvuxklass som hade sin blus på sig ut och in. Det gjorde lite ont i mig måste jag medge. Inte för att hon hade satt på sig blusen lite tokigt utan för att andra yngre tjejer satt och fnissade åt det.
En del av mig ville sätta mig diskret brevid henne och säga- Jag tror du hade lite för brottom i morse.
Men sen började jag fundera på om jag själv hade viljat veta liksom. Haha. Klart jag hade uppskattat om någon berättade för mig att något inte riktigt stod rätt till men många tycker nog om att vara lyckligt ovetande liksom.
Att upptäcka det på egen hand i samband med kvällsduschen eller något liknande. Haha. Vad vet jag.
Dessutom var det där bara en nördig liten parentes i det vanliga inlägget.

Idag bokade jag tid hos Håbohälsan. Jag ska göra en hälsokontroll den 15 september. Jag är typ övertygat om att något inte stämmer så det känns lika bra att kolla upp allting, haha.
Dessutom var det jobb idag mellan 8-17 och därefter blev det en tur till.... Kista. Nackskott på den..hehe.
Jag och Henke tog hur som helst en fika och kollade sedan på Bio, Toy story 3. Döbra om jag får säga det själv. Och sorglig. Mycket sorglig.

Jaja. Moblien står på ringning och sängen väntar.
Puss och kram
Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0