..

Alright. Dags igen.

Idag har skolan fyllt dagen. Eller ja, mer eller mindre. Det blev även gosslunch tillsammans med busmathilda och sötjulia.
Därefter ringde jag till Håbo Komun och hörde vad som gäller med lokalhyrning och sånt. Jag funderar på en 20års fest den 25 september så gör en markerning i almanackan mina nära och kära.

Igår spenderade jag nästan hela dagen tillsammans med min mormor. Vi promenerade till centrum, lunchade, promenerade tillbaka samt avslutade eftermiddagen med en kaffe och en hel del prat hemma hos henne.
Efter min vistelse hos mormor åkte jag direkt till bro och hämtade upp syster. Det blev som vanligt en kvällstripp till Kista och i samma veva införskaffade jag mig ett par nya lacktajts, en rutig shorta samt en lång leopardklänning.
Jennilee införskaffade nya lacktajts, en rutig shorta samt en lång leopardklänning. Nej, jag skojjar inte. Vi får helt enkelt sluta shoppa tillsammans, annars kommer det sluta som...


Hehe. Nejdå.
Måtte det aldrig bli så illa. Hehe.

Förresten så har äntligen Andrea fått upp lite bilder på fejjan från. Jag bjuder på dem i bloggen också.














Det får vara allt för tillfället.
Eller nej, förresten. Det damp ner post från Culture care i brevlådan idag. Undraa vad dem villee.............


Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0