...

Hej kära läsare
Jag har kommit hem från kista för några minuter sedan. Jag och syster fick något ryck så vi åkte in vid halv 7, strosade i några butiker, käkade och kollade på nio bion. Jag går aldig på bio. Jag tror att jag var på bio en gång förra året. Denna månaden har jag varit på bio tre gånger. Haha?
Hur som helst så kollade vi på en urdålig svensk film. 7x Eller något sådant. Sämsta skit jag någonsin sett, och återigen ett kvitto på varför jag hatar svenska filmer.
Vi var sex personer i salongen, två av dem gick efter 40 minuter. Vi satt kvar, och fnissade åt hur dåligt allting var.
Imorgon har jag lite lösa planer. Syster funderar på att komma hit, och då blir det kanske lunch någonstans, kika in på Eikilla samt ett par andra saker som måste fixas. Jag bokade även möte med syokonsulenten åt Jennilee. Jag hoppas på att hon har tid redan imorgon eftersom jag försöker övertala syster min att läsa Konvux tillsammans med mig. Tror att det löser sig.
Dessutom måste jag hämta ut mitt efterlängtade paket som kommit från Nelly.
Förövrigt så är jag sugen på storstaden imorgon. Högst på önskelistan just nu ligger en snygg ryggsäck, ett par gråa långa skinnhandskar och ett par röda skinnbrallor. Tips var jag kan hitta detta,...  någon?

Jaja. Nu börjar sängen skrika efter mig.
Vi får ses och höras imorgon

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0