Thailand?

Hej våra kära läsare!

Ja, jag vet att vi suger på detta.. Det kommer att bli bättre när det finns något att skriva om, just nu händer inte så mycket i mitt liv.

Snart börjar jag ju jobba och då tror jag faktiskt att det kan bli en hel del bloggande, med tanke på att jag kommer jobba i butik och ha datorn med mig hela tiden. Så när jag inte har något att göra så bloggar jag, plus att på kvällarna kommer jag vara ensam i ett stoooooort hus..


Idag har iaf jag varit och fiskat med min bror, pappa och firat och snart ska jag och firat hem till min bror. Dom ska ha xbox kväll, fan så kul jag ska ha! NOT.


Jag och firat har ju haft planer på att ta en sista minuten i slutet av september, men vi skippar nog det. Så nu är vi inne på thailand istället, eller det har vi pratat om ända sen vi var utomlands senast. Julia ska nämligen till Khao Lak i december och då började vi prata om att också åka dit, så har vi jullan nära hehe.. Det hotellet som det lutar åt ser ut såhär :)


 
 


Sen finns det ett riktigt lyxhotell som är 3000 dyrare per person än detta, jag känner typ att det är värt det. Alltså det här hotellet är också superfint, men inte som det andra. Det är ett stort strandhus, här kommer blider på det också haha..







får kramp i armen av att sitta vid min bärbara, men sen finns det bilder på vardagsrummet och på de stora garderoberna också hehe..

Nu vill jag vila en stund.

Juste grattis till er som börja skolan idag, är inte avis :)

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0