Stressvecka..

Jag tänkte bara säga godnatt till er små vänner.
Tidigare idag blev det träning i dryga timmen och därefter har jag mest varvat mellan Juridiska problem, tv'n och datan. Jag har inte rikigt fått in studierutinerna ännu men jag är väldigt peppad så jag hoppas att det ska gå bra.
På fredag åker jag och henke somsagt till Paris. Kommer bli urkul! Innan resan måste jag dock styra lite saker..
som bla.
1. Beställa hem skolböcker.
2. Ringa till Bianco och vara lite arg
3. Prata med csn så att jag verkligen får studiebidrag.
4. Ringa till Nelly och vara lite arg.
5. Prata med syon.
6. Fixa med flytteanmälan.
7. Boka lokat till min födelsedag

En personlig assistent? Ja tack.

Hm.. Har super mycket i huvudet just nu och dessutom jobbar jag tre dagar för mycket på Aronsborg nästa vecka.
Jaja. hur som helst.. allt ordnar sig, nu väntar tandborset och en gossig säng.
Puss och kram
Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0