skoltankar

En förmiddag i Jan fridegård var allt som krävdes. Ett ynka par timmar och det kändes som att jag aldrig någonsin lämnat skolan tidigare.
Jag fick schema idag. Gick igenom vilka kurser jag skulle gå, igen, samt sökte csn bidrag. Jag ska plugga 75 procent men egentligen vore det lika bra att köra på, läsa upp så många kurser jag kan liksom. Men jag försöker att balansera. Vill inte ta vatten över huvudet. Vill inte ta åt mig för mycket. Men vill inte mesa och ta åt mig för lite heller. Nästa år drar de tydligen in möjligheten att läsa upp godkända betyg så det är nu eller aldrig liksom.
Men för mycket kurser kan ju resultera i att alla kurser skiter sig. Att jag råpluggar i ett halvår och slutar med samma betyg som jag redan hade när jag började. Då vill jag inte vara med längre.
Men det gäller att hitta ett mellanting.
Och jag får tusan fundera över helgen, för på måndag börjar allvaret.
Jag hoppas att jag är redo för det.
Förrövrigt så införskaffade jag en kalender, en mapp samt ett par pennor tidigare imorse. Jag gör vad jag kan, hehe.

Justja. Min härliga byxdress damp ner i brevlådan här om dagen. Ursnygg, noshit.

Jobbet börjar om dryga timmen så dags att strya lite nu.

Puss, kram och trevlig helg på er.
Denice

Kommentarer
Postat av: Carina

Lycka till!!!!

2010-08-20 @ 15:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0