Sa någon personlig assistent?

Hej bloggen! :)
Tänkte bara säga att jag nu logga in på bloggen och kände mig sjukt taggad på att blogga! Kommer nämligen ha tid för det i 2 veckor framåt nu ;)
Så Denice, jag tänkte att jag kanske kan hjälpa dig lite. Kommer tyvärr inte kunna åka till paris åt dig, det suger ju men aja jag kan ju hjälpa dig med att fixa en riktigt grym födelsedagsfest och även lite inbjudningar, nå vad sägs? Du vet att det där är mitt område haha!
Skulle kunna vara snäll och faktiskt göra det gratis också :) kanske! haha..
Nej bloggen nu ska jag fixa mig för mitt äventyr, vem vet kanske hinner jag med ett inlägg innan jag drar?
Juste, vart FAN har dom här dagarna tagit vägen?
en bild från denice välkommenhem fest, nej datumet stämmer inte..
när man kl 3 på natten kunde gå i linne.
PUSS EMMELIE

Kommentarer
Postat av: Caroline

Eller hur ;) Jobbar du någonting? Tack det gick asbra! Får svar på fredag.. hihi

2010-08-30 @ 16:36:07
URL: http://carolinecameron.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jaha vart började du någonstans då och som vadå?:) Grattis! Jobbet jag sökte idag är ett Café inne i stan :)

2010-08-30 @ 19:37:41
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0