Ny dag nya möjligheter

Och äntligen tog Emmelie sig tid till att styra våran hedder. Det var baskemig dags!

Jag har precis kommit innanför dörren. Idag har jag haft mina två första lektioner och det känns förvånandsvärt bra. Jag känner mig väldigt peppad och dessutom har vi en svenska lärare som verkar urtrevlig.
Förövrigt så är jag fortfarande lite osäker på hur jag ska styra mina kuser men jag tror att jag börjar få lite ordning. Jag funderar på att göra en prövning i Engelska A och läsa Historia istället. Jag tror även att jag ska lägga in Datakunskap på schamat också., den ligger bra tidsmässigt och känns relativt enkel att höja. Imorgon har jag inga kurser men på onsdag kör jag på igen.
Efter rättskunskapen i eftermiddags blev det en liten fika med Emmelie och hennes hjärtis. Trevligt.


Imorgon ska jag svänga förbi Linnea och lämna en tröjja som jag lånade förra veckan. Därefter blir det Kista galleria som gäller. Sällskapa någon?

Hörs och ses.
Puss och kram
Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0