Nu är det dags!

Hej bloggen!

Jag ber om ursäkt för att vi suger på att skriva här i bloggen.. Men jag har inte haft ork eller tid, min vanliga bortförklarin ;)

Vad har hänt på senaste då? Måste kolla när jag skrev senast haha.. Men senast var alltså när vi var på birka och jag glömde skriva om firres födelsedag, dagen innan. Då åkte jag, firat och jonis in till stan, dom skulle shoppa och ha sig. Firat hittade ingenting, så det sluta med att han fick köpa ett par skor till mig som jag ville ha haha. Sen gick vi och åt på mangolia eller hur det stavas : )  På morgonen gick jag upp tidigt för att baka en tårta till firat, så han fick tårta på sängen. Duktiga jag :)

Sen i helgen har vi varit hos min gudmor på poolparty, vädret var väl inte på topp men vi hade trevligt och vi bada ändå! Det var jag, firat, mina bröder och en gemensam vän till oss alla som följde med. När vi kom hem dagen efter tog vi de bara lugnt, kolla på film och åt godis.

Har varit några jobbiga dagar här och därför har jag inte fått något sug att blogga, ledsen för det!

Förresten minns ni sen typ 1 år tillbaka hur mycket jag tjatat om ett par skinconverse? Har verkligen velat haft dom så himla länge men det har ALDRIG funnits i min stl, men nu i tisdags så hitta jag dom. Det var inte så mycket att fundera på, utan det var bara för mig att köpa dom. Egentligen hade inte mitt konto råd med de, men jag kunde inte hålla mig ;)

här är dom. behövde dom faktiskt inte, har ju ganska många converse nu, men skulle vilja ha ett par svarta också sen är jag nöjd, men jag bara älskar dom :)




Här är det andra skorna som jag tvingade firre att köpa till mig, men dom får komma till användning i höst..
Måste ändå säga att dom var sjukt fula på bilden, dom är inte alls sådär höga. Jag älskar dom iaf :D




Nu ska jag lägga mig och vila en stund, som jag gjort precis hela dagen hahah. Har fått nackspärr också DET SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!


PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0