Nämen tja fan!

Tjenare bloggen, glada över att höra från mig förstår jag :) haha.

Vad har jag gjort den senaste tiden? hmm ja, jag har legat i sängen sen i tisdags kan man väl säga. Jag har haft ont i ryggen, men nu är den värken borta och det känns skönt att det är över.

Nu de senaste 2 timmarna har jag legat i sängen med hm´s höstkatalog och dregglat, har även suttit inne på onlineshoppen, sen när jag skulle ringa in min beställning så paja internet och jag behövde ju beställa från internet också, så jag får fixa med det lite senare. För nu börja jag med något helt annat. Nämligen Denice present, fan vad grym den är om det blir som jag tänkt mig vill säga ;)

Har tänkt att ge henne detta så många gånger, men det är lite små krångligt tycker jag men nu jäklar! Detta kan ta lite tid så jag måste återgå till mitt nissespresent projekt just nu!


PUSS EMMELIE

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: Grymlåt o grymkille, helt klart! :) Det är toppen med mig! Hur är det själv?

2010-08-29 @ 21:56:58
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0