Min dag

Hej!

Idag steg jag som sagt upp på tok för tidigt. Jag, snyggsyster och snyggkusin tog bilen mot Barkaby, vi strosade runt ett tag och vid tretiden tog vi en sen lunch inne på Tastys. Jag åt jag en god räk och avocado sallad, därefter blev det en varsin blåbärspaj tillsammans med lite kaffe. Smaskens. Och ur trevligt. Dock känndes det inte riktigt som att någon av oss var på topp idag. Personligen var jag sjukt trött, Shan såg lite hängig ut ( eller urtråkad av inredningsbutikerna, haha.) Och Jennilee var mestadel upptagen i telefonen.
Jaja, så är det väl ibland antar jag.

Nu är det iallafall målning som gäller. Vore sjukt härligt att måla klart både rummet och garderoben innan veckan är slut. Tidsoptimist? Javisst.

Seså. Återkommer ikväll.
Puss och kram.
Denice


Kommentarer
Postat av: mammis

Älskar er mina små hjärtan.

Puss

2010-08-05 @ 23:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0